Ο θόρυβος είναι αναγκαίο "κακό" της εποχής μας. Επηρεάζει την καθημερινή μας διάθεση, την παραγωγικότητα, την άνεσή μας.
Ο περιορισμός του θορύβου συνιστά έναν μείζονα παράγοντα στον σχεδιασμό και την κατασκευή σύγχρονων οδικών αξόνων, σιδηροδρομικών δικτύων, για την προστασία οικισμών, σχολείων, εργασιακών χώρων. Σε αυτό το πεδίο έρχεται η εταιρία μας να συμβάλλει διανέμοντας στην αγορά ΗΧΟΠΕΤΑΣΜΑΤΑ μεγάλων Οίκων του εξωτερικού.
ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΝΟΧΗΣ ΘΟΡΥΒΟΥ
|
ΑΝΕΚΤΟΣ (dB) |
ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΣ (db) |
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ (db) |
Πρωί (07:00-19:00) |
50 - 55 |
55 - 60 |
> 60 |
Βράδυ (19:00-23:00) |
45 - 50 |
50 - 55 |
> 55 |
Νύχτα (23:00-07:00) |
40 - 45 |
45 - 50 |
> 50 |
ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΘΟΡΥΒΟΥ
ΠΩΣ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ
Ο θόρυβος από κυκλοφοριακό φόρτο 2.000 οχημάτων ανά ώρα γίνεται αντιληπτός ως διπλάσιος θόρυβος από εκείνον που προκαλείται από 200 οχήματα ανά ώρα.
ΠΩΣ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ
Η κυκλοφορία με ταχύτητα 104 km / ώρα ακούγεται σαν διπλάσιος θόρυβος από αυτόν που προκαλείται από κυκλοφορία με ταχύτητα 48 km / ώρα.
Αποτελεσματική μείωση θορύβων είναι εκείνη που μειώνει τον θόρυβο κατά 10 - 15 db και που δίνει την αίσθηση μείωσης του θορύβου στο μισό.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
-
Ελαφρό βάρος (λιγότερο από το μισό του βάρους φύλλων ιδίου πάχους από γυαλί)
-
Υψηλή διαφάνεια - Φωτεινή περατότητα 92% (ΕΝ 2155α)
-
Υψηλή αντοχή στην γήρανση από καιρικές συνθήκες.
-
Ανθεκτικά έναντι των υπεριωδών ακτίνων από την φύση τους.
-
Ευκολία στην κοπή, στο τρύπημα, στην κάμψη κ.λ.π.
-
Ανταποκρίνεται στα περισσότερα από τα σημαντικά διεθνή πρότυπα.
-
Υποστηρίζεται από τεχνική βοήθεια προς μηχανικούς.